неділю, 3 березня 2013 р.

by Nadya Dzyak.

 photo 6-5_zpscfc77016.jpg
 photo dzyak_foto_zps32369074.jpg

На сьогодні у нашій країні багато молодих дизайнерів пробують створювати моду. Але чи усім це вдається? І чи багатьом українським модникам до смаку їх творіння? 

Я радію, коли переглядаю колекції наших дизайнерів та розумію, що їхня задумка повністю імпонує моєму сприйняттю у цей момент. І тому хочу познайомити вас з українським дизайнером, колекції якої я просто обожнюю. Її ім'я Надя Дзяк.

 Хоча вона не так давно почала випускати одяг під своєю маркою(Nadya Dzyak), вже не один раз показувала, на що вона дійсно здатна. Стиль у якому працює Надя підходить мені по духу. Її одяг дуже жіночний, витончений та стильний. У неї виходять чудові сукні, у яких немає нічого зайвого, і в той час вони підкреслюють усю красу жіночого тіла. Мені до вподоби філософія її бренду "недбалий шик". З останніх колекцій дизайнера мені особливо сподобались  CAPSULE COLLECTION 2012 FOR CHAMBRE та CAPSULE COCKTAILS COLLECTION 2012-13.

А чи подобається вам одяг який створює Надя Дзяк?

translate

На сегодня в нашей стране много молодых дизайнеров пытаются создавать моду. Но всем ли это удается? И многим ли украинским модникам по вкусу их творения?

 Я радуюсь, когда пересматриваю коллекции наших дизайнеров и понимаю, что их задумка полностью импонирует моему восприятию в данный момент. Поэтому, хочу познакомить вас с украинским дизайнером, коллекции которой я просто обожаю. Ее имя Надя Дзяк

Хотя она не так давно начала выпускать одежду под своей маркой (Nadya Dzyak), уже не раз показывала, на что она действительно способна. Стиль в котором работает Надя подходит мне по духу. Ее одежда очень женственная, утонченная и стильная. У нее получаются великолепные платья, в которых нет ничего лишнего, и в то же время они подчеркивают всю красоту женского тела. Мне нравится философия ее бренда "небрежный шик". Из последних коллекций дизайнера мне особенно понравились CAPSULE COLLECTION 2012 FOR CHAMBRE и CAPSULE COCKTAILS COLLECTION 2012-13.

А нравится ли вам одежда которую создает Надя Дзяк?

 photo DSC_3822_zps094efb8e.jpg
 photo 10-1_zps49d641a1.jpg
 photo 2-12_zpsf42e4b6e.jpg
 photo 1-16_zps8b6df0bb.jpg
 photo 4-4_zpse9ec9cd2.jpg
 photo 5-5_zpsd2170595.jpg
 photo DSC_3992_zps42e51290.jpg
 photo 20142095_zps2affa819.jpg
 photo 21_zpse579a6f6.jpg
 photo 13-1_zpsa0111d2f.jpg

Немає коментарів:

Дописати коментар