суботу, 15 вересня 2012 р.

Student weekdays.


Привіт, як я давно тут не писала! І як я скучила за вами, мої любі читачі, і за своїм блогом теж =)
Настала осінь, почався новий навчальний рік і я тепер першокурсниця, ура! =)) У моєму житті змінилося майже все, нове місто, нове оточення, нові знайомі і я зараз повністю щаслива. Моя мрія, переїхати до Києва, здійснилася)) Поки що до інтернета я добираюсь лише на вихідних, тому записи будуть зявлятися рідше. Але я сподіваюсь, що скоро все зміниться.

А зараз про все по трішки... Хочу розповісти про минулі вихідні. У суботу я разом зі сестрою ходила на виставку картин "Нормандія у живописі" до Національного художнього музею. На цій виставці були представлені твори французьких експресіоністів Клода Моне,   Каміля Коро , Огюста Ренуара, Теодора Жеріко. Щоправда Моне та  Ренуара ми побачили  лише по одній картині. На переглад кожної роботи можна витратити декілька годин. Мені багато з них дуже сподобались. Тож раджу і вам долучитись до французького мистецтва.

Також я доповнила свій гардероб двома речами, мокасинами від Centro та пальтом від Oodji. Пальто покажу вам трішки пізніше.
Є ще одна деталь про яку я не можу не розповісти. У гуртожитку я живу на 6 поверсі і з нашого вікна нам добре видно усім відомий монумент Батьківщину-мати. Особливо вона гарна вночі :)
translate
Привет, как я давно здесь не писала! И как я соскучилась за вами, мои дорогие читатели, а также за своим блогом =) Наступила осень, начался новый учебный год и я теперь первокурсница, ура! =)) В моей жизни изменилось почти все, новый город, новое окружение, новые знакомства и я сейчас полностью счастлива. Моя мечта, переехать в Киев, осуществилась)) Пока в интернет я добираюсь только на выходных, поэтому записи будут появляться реже. Но я надеюсь, что скоро все изменится. 
А теперь обо всем по чуть-чуть ... Хочу рассказать про последние выходные. В суботу я вместе с сестрой ходила на выставку картин "Нормандия в живописи" в Национальный художественный музей. На этой выставке были представлены произведения французских экспрессионистов Клода Моне, Камиля Коро, Огюста Ренуара, Теодора Жерико. Правда Моне и Ренуара мы увидели только по одной картине. На просмотр каждой работы можно потратить несколько часов. Мне многие из них очень понравились. Поэтому советую и вам приобщиться к французскому искусству. Также я дополнила свой гардероб двумя вещами, мокасинамы от Centro и пальто от Oodji. Пальто покажу вам немного позже. Есть еще одна деталь о которой я не могу не рассказать. В общежитии я живу на 6 этаже и из нашего окна нам хорошо видно всем известный монумент Родину-мать. Особенно она хороша ночью :)

4 коментарі:

  1. Нормандія мені дуже сподобалася! Гарно у вас розташований гуртожиток, це на Лівому чи на Правому?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, просто чудесна виставка! На Правому березі, Печерський р-н, залишилася б у цьому районі назавжди:)

      Видалити
  2. hi oxana :)
    you know me from lookbook , its me , jenny :)
    you followed my old blog ( metoday ) and now i have a new one !
    could you follow it again ?
    here´s the link :

    http://join-my-fashion.blogspot.de/

    thank you ♥
    xoxo,
    jenny

    ВідповістиВидалити