четвер, 20 жовтня 2011 р.

Oh, yeah, I'm back!!!




Привіііт мої любі, любі читачі! Я пів місяця не мала змоги писати до блогу. А все через те, що в мене зламався компютер. І мені нарешті вирішили купити ноут. І весь цей час я чекала на його доставку і налаштування. Але тепер він в мене і я можу робити зним все, що мені заманеться! =))) Цей час тягнувся так довго, але школа та уроки трішки його прискорювали. Я зрозуміла, що жити без інтернета майже не можливо! За весь час моєї розлуки з компютером в мене назбиралося багато чого цікавого, тому я постараюсь поскоріше про все вам розповісти і втілити нові ідеї в життя. А покищо мені треба повторити дещо з д/з і потім я йтиму до репититора. Вже вдруге за цей денью А і ще, мало не забула, зараз в мене осінні канікули, які триватимуть 2 тижня. В мене нарешті зявилося трохи більше часу, бо з школою прсто нереально щось встигнути... Наразі все. Бажаю всім гарного дня! <3 
translate
 Привееет мои милые, милые читатели! Я пол месяца не могла писать в блоге. А все потому, что у меня сломался компьютер. И мне наконец решили купить ноут. И все это время я ждала на его доставку и настройку. Но теперь он у меня и я могу делать с ним все, что мне вздумается! =))) Это время тянулось так долго, но школа и уроки немножко его ускоряли. Я поняла, что жить без интернета почти не возможно! За все время моей разлуки с компьютером у меня накопилось много интересного, поэтому я постараюсь поскорее обо всем вам рассказать и воплотить новые идеи в жизнь. А пока мне надо повторить д/з и потом я буду идти до репетитора. Уже второй раз за этот день. А и еще, чуть не забыла, сейчас у меня осенние каникулы, которые продлятся 2 недели. У меня наконец появилось немного больше времени, потому что с школой прсто нереально что-то успеть ... Пока-что всё. Желаю всем хорошего дня! <3






мои первые фото с вебки, я прямо сейчас

4 коментарі:

  1. Очень рада,что у тебя появилась возможность вести свой блог,прям заскучала за твоими новостями и фотками)))

    ВідповістиВидалити
  2. Ой, дякую, це дійсно чудово, в мене вже навіть була почалася ломка за блогом :D

    ВідповістиВидалити