пʼятницю, 3 червня 2011 р.

It has happened!


З одного сайта звук, з іншого відео(трансляція премії). Мабуть так тільки фанати Tokio Hotel можуть дивитися їхній виступ!!)хД Головне для мене це було їх побачити! Хоча б і через монітор комп'ютера :))) І це сталося, вони виступили, як завжди підірвали зал, хоча це був і не їх особистий концерт =)) Три пісні і ціла купа емоцій, від їхньої енергетики просто неможливо залишитись адекватним! :) Тепер мені залишається вірити в одне, що вони все ж доберуться і до нашої країни - України, і це станеться зовсім скоро, я в це ще до цих пір вірю! =) 
Я тільки не знаю чи була це фонограма? В мене звук від картинки відставав О__о тому чекаю на якісне відео. Добре, на цьому майже все, одне тільки не можу залишити без зауваження. Так, як мій блог стосується безпосередньо моди. Білл як завжди виділився, ці штани, ох, і ця його манія на облягаючі штани, вони зводять мене з розуму *_* хоча в даному випадку краще сказати легінси...навіть не знаю, але одне можу сказати: леопард на його ногах - це досить сміливо! ;) Ось коли вони не заправлені і коли Білл їх носить до платформи, це безумовно дуже красиво. Але ось що б так, в нього, мені здається, занадто худі для цього ноги. Ну добре, бо мене вже щось понесло :D Але його я все-таки вважаю ідеальним. Отже на останок, любі Tokio Hotel, я на вас з нетерпінням чекаю! <3 <3 <3
А зараз всім надобраніч, бажаю приємних леопардових снів =)
translate
С одного сайта звук, с другого видео(трансляция премии). Видимо так только фанаты Tokio Hotel могут смотреть их выступление!)хД Главное для меня это было их увидеть! Хотя бы и через монитор компьютера :))) И это произошло, они выступили, как всегда взорвали зал, хотя это был и не их личный концерт =)) Три песни и целая куча эмоций, от их энергетики просто невозможно остаться адекватным! :) Теперь мне остается верить в одно, что они все же доберутся и до нашей страны - Украины, и это произойдет совсем скоро, я в этом еще до сих пор верю! =)
Я только не знаю была ли это фонограмма? У меня звук от картинки отставал О__о потому жду качественное видео. Ладно, на этом почти всё, одно только не могу оставить без замечания. Так как мой блог касается непосредственно моды. Билл как всегда выделился, эти брюки, ох, эта его мания на облегающие брюки, они сводят меня с ума *_* хотя в данном случае лучше сказать леггинсы...даже не знаю, но одно могу сказать: леопард на его ногах - это довольно смело! ;) Вот когда они не заправлены и когда Билл их носит к платформе, это безусловно очень красиво. Но вот что бы так, у него мне кажется слишком худые для этого ноги. Ладно, меня уже что-то понесло :D Но его я все-таки считаю идеальным. Итак напоследок, дорогие Tokio Hotel, я на вас с нетерпением жду! <3 <3 <3
А сейчас всем спокойной ночи, желаю приятных леопардовых снов =) 

Немає коментарів:

Дописати коментар