середу, 8 червня 2011 р.

08 june 2011


Привіт :) Сьогодні моєму блогу виповнюється рівно пів року. За цей час я до нього вже настільки звикла, що жодного дня не можу провести не заходячи жо нього... З самого початку мені було цікаво чи можу я протягом довгого часу його вести чи ні. І от тепер я розумію, що якщо ти займаєшся справою, яка тобі дійсно подобається, то тоді тобі хотітемиться займатися цим щодня! І мені дуже приємно, що за цей час в мене знайшлися свої читачи. Дуже дякую вам за це! Ви мене надихаєте! <333 :))
translate
Привет :) Сегодня моему блогу исполняется ровно полгода. За это время я к нему уже настолько привыкла, что ни дня не могу провести , чтобы не зайти на него... С самого начала мне было интересно смогу ли я в течении долгого времени его вести или нет. И вот теперь я понимаю, что если ты занимаешься делом, которое тебе действительно нравится, то тогда тебе будет хотеться заниматься им каждый день! И мне очень приятно, что за это время у меня нашлись свои читатели. Спасибо вам за это! Вы меня вдохновляете! <333:))
translate 
Today my blog turns 6 months old. I'm very glad to it. Thank you very all my dear readers. I LOVE YOU SO SO SO MUCH! <333 :))

Немає коментарів:

Дописати коментар