понеділок, 6 червня 2011 р.

06 june 2011

  
Привіт :) Ух, давно в мене не було такого гарного понеділка, а все через те, що вже закінчилася школа. Тепер можна спати скільки заманеться і про будильник взагалі забути. Хоча в мене це буде не надовго. Бо найближчим, після того як я відновлю всі свої сили, мені б хотілося перебороти себе та свою і займатися ранковою пробіжкою та різними фізичними вправами саме вранці :) Тому по малу я вже готую до цього себе морально ;) А зараз в мене купа вільного часу і я зараз саме думаю чим мені таким себе зайняти... До речі найкращим початком дня для мене є прослуховування приємної музики чи приємного відео, таким для мене в останній час є кліп Ріани. Під час його перегляду ти ніби потрапляєш в казку *_* Отож я бажаю всим гарного та казкового початку тижня! <3 :)
translate
Привет :) Ух, давно у меня не было такого хорошего понедельника, а все потому, что уже закончилась школа. Теперь можно спать сколько угодно и о будильник вообще забыть. Хотя у меня это будет не надолго. Потому что в ближайшее время, после того как я восстановлю все свои силы, мне бы хотелось преодолеть себя и свою лень и заниматься утренней пробежкой и разными физическими упражнениями и именно утром :) Поэтому, я помалу готовлю к этому себя морально ;) А сейчас у меня куча свободного времени и я вот думаю чем мне таким себя занять... Кстати лучшим началом дня для меня - это прослушивания приятной музыки или просмотр  видео, таким для меня в последнее время является клип Рианны. Во время его просмотра ты словно попадаешь в сказку *_* Так что я желаю всем хорошего и сказочного начала недели! <3 :)

2 коментарі: