вівторок, 19 квітня 2011 р.

In the night...



Якщо хтось зараз має змогу відволіктись від своїх справ та подивитись на небо, і якщо у вас зараз ніч, хоча ааа, можна й просто так, будь ласка, зробіть це! Бо воно дивовижне!.. В мене зараз за вікном на небі сяє повний місяць, неймовірної краси. Я вийшла на вулицю і в мене ледве серце не опустилося в п'яти. Він такий гарний! Намагалася його сфотографувати, але тремтіли руки, ех...був би штатив, фотографії вийшли б взагалі неперевершені. Дуже довго довелося наводити різкість.  Хоча мені й ці подобаються. А вам? :)
translate
Если кто-нибудь сейчас имеет возможность отвлечься от своих дел и посмотреть на небо, и если у вас сейчас ночь, хотя ааа, можно и просто так, то пожалуйста, сделайте это! Потому что оно удивительное!.. У меня сейчас за окном на небе сияет полная луна, невероятной красоты. Я вышла во двор и у меня чуть сердце не опустилось в пятки. Она такая красивая!  Пыталась её сфотографировать, но дрожали руки, эх... был бы штатив, фотографии получились бы вообще превосходные. Очень долго пришлось наводить резкость. Хотя мне и эти нравятся. А вам? :)






Фотографии без малейшей обработки :) 

 Ну а тепер настав час побажати вам на добраніч, і прекрасних снів! Kisses and love:) /translate/ Ну а теперь пришло время пожелать вам спокойной ночи, и прекрасных снов! Kisses and love :) 

Немає коментарів:

Дописати коментар